×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

  • رهبر انقلاب در دیدار حیدالعبادی:
  • مراقب مکر آمریکایی‌ها باشید و هرگز به آن ها اعتماد نکنید
  • به گزارش رشتوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب،‌ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق، وحدت اقوام مختلف و حمایت دولت این کشور از نیروهای مردمی و جوانان مؤمن و شجاع عراقی را رمز پیروزی‌های اخیر در مقابل تروریست‌ها و حامیانشان خواندند.حضرت آیت الله خامنه‌ای از اقدامات دولت عراق برای دفاع از حاکمیت یکپارچه و تمامیت ارضی این کشور حمایت کردند، و عراق را کشوری تعیین‌کننده و مهم در جهان عرب خواندند.

    ایشان با حمایت از تلاش های دولت عراق برای توسعه روابط با کشورهای همسایه و منطقه، تأکید کردند: در عین حال باید مراقب مکر آمریکایی‌ها باشید و هرگز به آن ها اعتماد نکنید.

    رهبر انقلاب اسلامی افزودند: آمریکایی‌ها خودشان داعش را به‌وجود آوردند اما اکنون که تروریست‌ها از دولت و مردم عراق شکست خورده‌اند، خود را با این تحول مهم، همراه و هم‌جهت نشان می‌دهند البته بدون تردید هر وقت فرصت بیابند، دوباره به عراق ضربه خواهند زد.

    رهبر انقلاب اسلامی با حمایت از گسترش همه‌جانبه روابط تهران- بغداد در زمینه‌های مختلف، خطاب به حیدر العبادی افزودند: توجه ملت‌های منطقه به موفقیت‌های عراق، نتیجه زحمات و شجاعت‌های مردم عراق، شما و دیگر مسئولان عراقی است.

  • عراق
  • در این دیدار که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، نخست‌وزیر عراق با اشاره به تلاش‌های مردم و جوانان عراق برای حفظ وحدت و تمامیت ارضی این کشور، گفت: با دقت کامل، از وحدت و یکپارچگی عراق محافظت می‌کنیم و همان‌گونه که قبلاً نیز به برادرانمان در اقلیم گفته بودیم، اجازه نمی‌دهیم خطر تجزیه کشورمان را تهدید کند.

    حیدر العبادی با تشکر صمیمانه از حمایت‌های ایران در مبارزه عراق با تروریست‌ها، گفت: با اشتیاق کامل برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران، تلاش و فعالیت می‌کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false