×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

در دیدار رئیس شورای اسلامی رشت با مدیر کل انتقال خون گیلان بیان شد:  میدانی در رشت بنام اهدای خون نامگذاری می شود
در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با مدیر کل انتقال خون گیلان نامگذاری میدانی به نام اهدای خون مطرح شد.
به گزارش روابط عمومی شورا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار با اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: نیاز به خون در بیماران مبتلا به تالاسمی و…بسیار حیاتی است و باید به گسترش این فرهنگ توجه بیشتری مبذول شود.
سید امیر حسین علوی افزود: متاسفانه آماربیماران سرطانی بسیار نگران کننده است و پلاکت موجود در خون برای این بخش از بیماران بسیار ضروری است.
وی با اذعان به نامگذاری یکی از میادین رشت به نام‌ اهدای خون تصریح کرد: این اقدام در راستای گسترش فرهنگ‌اهدای خون انجام می شود و یقینا چنین حرکت هایی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تقاضای مدیر کل انتقال خون گیلان مبنی بر ایجاد مرکز اهدای خون در پیاده راه فرهنگی رشت گفت: شورای اسلامی و شهرداری رشت در حد توان در این خصوص مساعدت خواهند کرد و امیدوارم با اقدامات سازنده و تاثیرگذار در زمینه اهدای خون نگرانیهایی که در این خصوص وجود دارد کاملا برطرف شود.
علوی افزود: می توانیم از ظرفیت سرای محلات رشت به منظور گسترش فرهنگ انتقال خون در محلات استفاده کنیم.
مدیر کل انتقال خون گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: ایجاد مرکز اهدای خون در پیاده راه موجب فرهنگ سازی خوبی در این زمینه خواهد شد.
احمد مرادی بیان کرد: اهدای خون امری مهم و ضروری است و بیمارانی که تحت عمل جراحی و… قرار می گیرند نیاز ضروری به خون دارند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false